Moppe

Idag var det idrottsdag, och det var tvärkul!! Som tur slapp jag stafetten för det regnade så mycket mot slutet att det var farlig att springa för risken för halka fanns osv.. Sen sa idrottsläraren att vi ska ta stafetten på en idrottslektion istället, man ba jättekul. Haha är verkligen irriterad ,fml.
När jag kom hem tänkte jag bara chilla eftersom att jag var så trött och hade årets träningsvärk.
Men så kom jag på att jag var utelåst så sprang över till Sade på andra sidan gården så hon ringde Elvira som kom och öppna. Tack gud, haha. Sade kom också över och efter det gjorde vi typ mat så vi var ganska pigga så vi tog ut Elviras moppe som vi bara skulle "testköra"  lite men det slutade med att vi körde runt hela Tynnered i en timma haha..
Längtar tills jag blir 15 då blire moppeeee!
Den enda bilden man kan visa offentligt hahahaha. Det är bäst för alla att ingen ser mitt ansikte på bilden, tro mig ni vill inte :(


Kommentarer
Sade Sipilääääää

HAHHA söt är du älskling!

2012-05-16 @ 01:41:15
URL: http://nattstad.se/sadepatricia


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0