Min helg..

I lördags var jag på en Babyshower i Hisingen med Patricia ,Aline och Alana och flera. Det var alltså min mammas väninna som höll i den eftersom att hon ska få en liten flicka som ska heta Sara!

Efter Babyshowern mötte jag och Aline upp Stephanie och så tog vi tåget till Aspen. Vi kom fram vid halv 11 ungefär och vi gjorde inget speciellt utan hade mys framör TVn! Nästa dag åkte jag och Aline hem till mig!
Mami, Katy och Patricia :)
Tacoooooos
En "blöjtårta",alltså en tårta gjord av blöjor som mamis väninna gjorde! Jag hjälpte till hehe :))
Bilderna är tagna ur ens facebook och är alltså inte mina men jag lovar att jag tar med mig kameran nästa gång!! Ha en härlig dag alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0