I'm out

Drog till torget efter skolan med Isabel och Alice för att leta efter en bra kamera. Jag har nämligen tappat den så objektivet är helt snett och har typ "fastnat". Haha klumpeduns. Tycker det är onödigt att betala för en reparation för att kameran ändå är ganska sliten och att det kostar för mycket. I allafall det är därför inte uppdateringen har varit på topp ,men det ska ändras vare sig jag har en kamera eller ej! Har i allafall en efter fredag så det blir det ännu mera uppdatering..
-
Nu ska jag bara ta något att äta, sedan byta om och röra mig mot smaragd
där jag ska möta Isabel och Alice för att hitta på något i värmen.
Man måste passa på, det är ju solkart ena sekunden sen åskar det den andra?
Tyiskt sverigeväder.
Bruna Sade på takeeeet.
Låg och stekte i solen och bara relaxa.
Najsbajs!
Bilden är tagen för 2 dagar sen.
Förra inlägget kan ni väl kanske gissa vem som skrev? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0