förlåt..

Jag vet att jag inte har bloggat på fleeera dagar men jag har faktiskt inte haft någon tid. Skolan och träning har tagit all min fritid ,har typ inget liv ,haha. Menmen skolan kommer ju först ,right?
-
Annars har det senaste dagarna varit ganska chill ,fast jag låg typ i sängen hela helgen för att jag hade så pass ont i magen. Fast på söndag kom Sade och tvinga upp mig ur sängen för att jag skulle följa med henne till torget en stund osv.
Anyway det var i allafall min helg! Intressant huh?
Idag har jag vart borta hela dagen och varit med Isabel och Alice och samlat in lite pengar till ett skolprojekt. Inte kul. Det var så jäkla jobbigt att gå runt i cirklar mitt i ingenstans i typ 3 timmar!
-
Nu kom jag i allafall hem från ett träningspass med Alice, Teberia och Jessica!
Jag ska nog ta och lägga mig tidigt eftersom att jag är helt utmattad.
Ha det fint!
Lilla jag idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0