Årets första dopp!

Det  var så härligt väder idag, så jag Isabel och Alice bestämde oss för att ta bussen ner till Sisjön efter skolan och ta året första dopp! Påvägen gick vi till Hemköp och köpte en go fika..  Vattnet var så varmt så. Haha, men nej det var tväääärkallt men blev liite bättre efter att ha varit i det en stund. Så vi badade,åt och bara chillade.Riktigt skön dag! Har en video när Isabel och Alice springer ner i vattnet men den kanske jag lägger upp någon annan gång, men här kommer i allafall några bilder hehe:
Facebook nästa!
I bussen!
Påvägen!
Alicebrallis.
Fääääärskt.
Vackra människor!
Gissa vad som hände sen?Inga bloggbara bilder kan jag säga haha..
Trötta och sega tjejer påväg hem!
Kärlek till dagen och mina bästavänner.


Kommentarer
AliceBrallis

Hahahahahah bästa dagen på länge!! <3 kärlek till dig med bästis. <3

2012-05-03 @ 07:25:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0