Antalya ,Turkey

Har snackat om en resa jag ska på. Det är till Antalya som ligger i Turkiet.
Jag har faktiskt aldrig vart i den staden i Turkiet, men jag har iallafall varit i Istanbul tidigare.
Så det kommer bli kul att prova på en ny stad!
+ att jag kan språket( turkiska) ganska bra, så jag kommer inte vara helt borta haha.
Jag åker på torsdag eftermiddag, alltså om två dagar och kommer
att vara bort i två veckor( kommer hem den 28:de). Så jag hinner alltså gå på
skolavslutningen fast jag måste springspringa hem och åka till Landvetter på dirren!
Kommer inte heller blogga på två veckor men kika in den 29:de för då finns det säkert nya inlägg
och kanske till och med lite bilder med!
-

Imorgon är det idrottsdag och man ska gå runt hela delsjön..
Haha jobbigt. Men min mamma har bestämt sig för att låta mig stanna hemma
så jag kan packa(som jag inte gjort än..) och fixa några grejer innan resan osv..
Tror Isabel och Alice ska komma till mig efter skolan och hjälpa mig lite med det.
Hahaha allt för mig hehe..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0