Seg

Sade och jag för ungefär 1,5 år sedan, känns nästan som igår!
Annars då? Jag har huvudvärk,är förkyld, fingret värker och den jäkla alvedonen lindrar inte något av dessa.
Hur många dagar sedan var det jag lämnade lägenheten och tog frisk luft? Två, tre? Jag har ingen aning.
Och allvarligt vilken dag och vilket datum är det? Och är det onsdag eller torsdag idag?
Jag känner mig så himla seg och utsliten. Jag har faktisk inte gjort något speciellt de senate 2/3(?) 
dagarna utan jag har bara hängt här hemma med syrran för det mesta. Och sovit ,såklart!
Nej nu tänker jag sluta sprida negativ energi och lägga mig igen, haha.
 


Kommentarer
sade larsson

Wi va söta vi är! Saknar dig :*

Svar: Visste är vi? Saknar dig meeeeed<3
Sabina Salmanova

2012-07-16 @ 13:21:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0