Anledningen till varför bloggen har fått lida..

Anledningen till att jag inte har bloggat på 3 dagar är för att min dator är sönder..
Man kan fixa det men då måste jag helt enkelt vänta tills skolan börjar.
Men idag lite senare mot kvällen kommer det upp ett inlägg om de 3 senaste dagarna!
Updateringen kommer inte att vara bäst men jag kommer i allfall försöka göra ett inlägg varje dag.
Om två veckor så får jag en Iphone så då kommer jag att blogga hela tiden haha..
Men om ni undrar varför jag inte har lagt ut bilderna från när jag var i Turkiet än är för att de
finns på min data som jag inte kommer in på.
-


Just nu är jag hos Isabel (bloggar från hennes dator) och vi ska strax
åka till Liseberg med hennes storasyster, lillasyster och några kusiner!
Ögongoooodis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0